tisdag 24 juli 2012

Veckan i bilder

Semesterveckan inleddes med besök av svärföräldrar som alltså skulle få äran att träffa min excentriska familj för första gången. De sa i alla fall att det hade varit trevligt (de kanske bara är väldigt artiga). Nej, det var faktiskt väldigt trevligt, tyvärr deltog inte jag i hela besöket då jag hade ett läkarbesök precis då. Vet inte om det hade något med graden av trevlighet att göra...




Efter att svärisarna åkte hem har vi som sagt jobbat i lite varierande grad. M har sommarjobbat, med bla getmjölkning, sandskottning och gräsklippning. Vi andra har inte jobbat riktigt lika hårt... Lite sandarbete, bara.




S, L och jag skulle ta en cykeltur en kväll men fastnade på Sjödagarna där vi sprang på bekanta, och stannade kvar hur sent som helst. Trots att det är högsommar är det vintertemperatur på natten, det var ca 7 grader när vi cyklade hem.



 

Annars har vi mest njutit av sommaren. Mycket häng i trädgården.





Vi har vilat i gräset...


...fikat...


...gungat...

 




...spelat fotboll...


...grillat och ätit...



...vilat lite...

...firat födelsedag...



...åkt motorcykel...


...badat och hängt på stranden (fast resten av strandbilderna är censurerade)...



Vi har också hunnit med Rockoff och bl a Dead by April, där B ordnade backstagebesök med autografer och fotografering med bandet för tonåringarna.



Här suktar vi efter alla fina båtar i gästhamnen och drömmer att vi är miljonärer.




På det hela taget en mycket lyckad vecka. Smolket i bägaren är väl att jag fortfarande kräks varje dag, gärna ett par, tre gånger, trots att illamåendet i stort är bättre. Detta får ni inte heller se några bilder på.

Nu är vi hemma igen och tonåringarna har åkt. Jag är SÅ TRÖTT. Fick betala för veckans utsvävningar redan igår då jag trodde att jag skulle kräkas upp bebisen i magen, som formligen vände sig ut och in. S är mer produktiv och hänger upp hyllor och är ute och springer. Jag vilar med gott samvete och tycker att det är rätt skönt att det är mulet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar