söndag 1 juli 2012

Loppisfynd igen

Idag har varit en tung dag. Jag har mått illa i princip hela dagen. Tog mej iväg och handlade, men humöret blev inte ett dugg bättre, och illamåendet gjorde att det bara kändes som en pärs. S jobbar och jag är ensam hemma och tycker synd om mej själv.

Igår var dock ok. Jag och vännen T var på barnloppis, och kom hem med en påse fynd. Jag är inte ett dugg vidskeplig, och har inga problem med att köpa på mej grejer redan nu av den anledningen. Och skulle det nu, gud förbjude, hända något, så tror jag knappast att det har att göra med att jag köpte en overall på loppis i vecka 20. Att sedan göra sig av med det man införskaffat kan ju också vara en del av sorgearbetet om det skulle vara så.

Det bästa fyndet var den här fleece-overallen från PoP.


Lillfisen ska också få en kulram så han/hon lär sig räkna. Eller så får den bara stå på hyllan, för den är ju så fin!


Det blev en liten hög med grejer...


Jag har ganska mycket sammandragningar, magen blir stenhård mitt i allt, utan att jag gör något speciellt. Det gör inte ont, men händer flera gånger per dag. Det släpper dock efter någon minut. Är det någon som vet om man behöver bli orolig över det här? Är v 20+4 idag. Det kanske är så att jag har shoppat för mycket...

1 kommentar:

  1. Grrr hur svårt kan det här vara att kommentera....
    åå så fina grejer till hyresgästen. Det är nog ingen fara med sammandragningar sålänge de går över med vila, ej smärtsamma el du blöder.
    Styrkekram/N

    SvaraRadera