lördag 14 juli 2012

Semester vs sjukskrivning

Imorse tyckte jag att jag mådde så bra att jag struntade i att ta min Lergigan. Man måste ju testa, tänkte jag... Det straffade sej. Nu mår jag illa, och har kräkts ett par ggr. Väntar på att S ska komma hem och muntra upp mej.

På tisdag ska jag träffa min läkare och förmodligen blir det förlängning av sjukskrivningen igen. Jag går egentligen på semester på måndag, men som läget är nu känns livet inte precis som en semester. Vi hade tänkt åka till Medelhavet, men det blir nog ingenting av det. Varför åka till Grekland, när man kan vara hemma och spy?

Bilderna är från kvällspromenad längs ån för några dagar sedan.







Glass är bra mot illamående. Åtminstone är det ganska behagligt att kräkas upp jämfört med mycket annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar