tisdag 27 augusti 2013

Snart semester igen

Snart åker vi som sagt på semester till Mallorca. Resan har varit bokad länge, och omständigheterna har förändrats under bokningstidens gång. Från början skulle även S föräldrar ha varit med, men de har valt att stanna hemma. Vi har funderat fram och tillbaka hur vi ska göra, men bestämde oss iallafall för att åka.

Och nu efter att jag lånat en bok om Mallis och laddat med UV-dräkterna till Lilla A känns det som att det här kommer att bli bra.


Bild från igår när vi var ute på promenad. Lite för ljust tyckte Lilla A, som inte heller ville ligga i vagnen. Jag ser lite ilsken ut, men var nog inte särskilt ilsken.

Annars har dagen i vanlig ordning gått fort utan att jag hunnit göra speciellt mycket, så som det tycks vara när S jobbar. Jag har iallafall varit upp till både mitt nya och mitt gamla jobb på sjukhuset. Och det var inte så ångestframkallande som jag hade förväntat mej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar