fredag 14 september 2012

Var är den där jäkla skönhetssömnen?

Idag har jag mitt sista arbetspass, sedan går jag på graviditetspenning! Tyvärr mår jag inte alls bra idag, och har ännu inte bestämt mej för om jag ska gå eller inte. Jag vill egentligen gärna gå till jobbet, det är ok att vara där och skönt att komma hemifrån. Dessutom är det ju, som sagt, sista passet och allt.

Jag har, vilket verkar höra till vanligheterna nuförtiden, legat vaken större delen av natten. Halsont i kombination med halsbränna gör inte underverk för sömnen. Klockan 3 fick jag nog och gick upp och tog mej lite te och macka kryddat med Alvedon och Rennie, och efter det har jag sovit från och till. Och varför heter det skönhetssömn förresten? Jag kände mej inte ett jäkla dugg snyggare när jag klev upp imorse än igår kväll!

//Bitterfittan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar