fredag 28 september 2012

Kolhydratladdning

Igår fick vi Norrlands-besök. Vännerna från norr ska springa Lidingöloppet imorgon. Det ska S också göra. Jag, som blir andfådd fast jag sitter stilla, kommer att stanna hemma. För att ladda inför loppet passade vi på att äta thai-/sushi-/mongolian barbequebuffé igår kväll.

Jag laddade också, jag menar, någon gång kanske jag också ska springa. Eller promenera. Eller vända mej i sängen. Dessutom har jag ju en förlossning att ladda för, om någon månad eller så. Maten var fruktansvärt god! Jag ska nog kunna klura ut något jag behöver ladda för fler gånger. Nu ska vi kolhydratladda med lite glass.

Idag har jag kokat lingonsylt för första gången. Resultatet liknade mer soppa än sylt, men smaken var densamma. #stolt husmor




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar