fredag 21 september 2012

Koh Pangan, Jesus Christ Superstar och tunnelbanedoft

Mycket trevlig kväll igår! Vi åt middag på Koh Pangan och Jesus Christer var Superbra. Stolarna på Göta Lejon var lagom hårda och obekväma, så det gick bra att sitta på framkanten, rak i ryggen. Ingen svimningsvarning, med andra ord.

Vi lyckades tajma tåget precis, och kom hem i lagom tid. Annars föreslog jag att ifall vi hade missat det och blivit tvungna att vänta en timme kunde vi ha stannat nere i tunnelbanan, eftersom det luktade så gott där. Jag hoppas verkligen att det också är ett graviditetssymtom, annars blir jag orolig för mej själv. Det luktar jättegott i vårt garage också...

Koh Pangan. Försök ha överseende med min töntiga min. Maten luktade nästan lika gott som luften i tunnelbanan. Och den smakade förträffligt. Hur tunnelbanan smakade vet jag inte, jag lyckades hålla mej ifrån att smaka. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar