söndag 29 september 2013

Helgresumé

Jag erkänner att barnloppishandlandet idag gick en aning över styr, det gör jag. Men Lilla A fick sig iallafall en vinteroverall, som såg helt oanvänd ut. Sen kom det med ett antal bodysar, pyamasar, strumpbyxor och klänningar. S var inte lika road som jag. Han stod ut i ca 5 minuter, sedan påstod han att han fick andnöd, och var tvungen att gå ut.

Husvisningarna idag gav dock inte lika stort utbyte, och priserna var definitivt inga loppispriser, trots att vi snackar begagnat, så där blev det inga affärer gjorda.

Annars har helgen varit bra. Vi har varit och bowlat, jag har hunnit med två tunga träningspass och lyckats hitta lite tid med symaskinen, till min stora lycka. Så nu är jag på gång med lapptäcken igen, och så sydde jag in en jacka som jag fyndade på Myrorna för ett tag sedan. En bra helg, som sagt.


Lilla A och herr Fröding umgås

Lilla A fick en gåvagn av sin kusin i veckan. Det går bra att sitta i den om man inte orkar gå.

Så glad i sin nya overall. Hon såg dock inte lika glad ut under själva påklädningen.

På gång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar