fredag 9 november 2012

Promenad längs ån


Fisen 39 + 2 veckor

Det har varit fint väder idag, så jag kände att jag behövde komma mej ut på en liten promenad. Det börjar bli svårt att stänga jackan (S skidjacka), men efter en stunds stånkande gick det tillslut.

Man ser allt möjligt när man promenerar längs ån!


K-märkta silos nedanför vårt hus

Man blir lite sugen, men jag tror att det kanske får vänta ett tag...

Obehagligt konstverk som någon gjort

Ser ännu läskigare ut på nära håll

Vegetarianpropaganda på trafikmärke

Upptagna båtar och kala träd

I Uppsala växer glasögon på träd
När jag var som längst hemifrån på min planerade runda fick jag skitont i underlivet och kände att min planering sög. Men efter att ha gått med myrsteg några minuter släppte det, så jag kunde ta mej hem. Nu väntar jag på att S och ena tonåringen ska komma och förgylla min helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar