tisdag 28 januari 2014

Hej och hå

S fixade nyss skjuts till jobbet med en kollega imorgon. Det betyder att Lilla A och jag har bil, vilket betyder stadsutflykt och kanske loppis!

För övrigt är det ganska sugigt på familjefronten igen. Mest för S del, men då också indirekt för mej. Never ending story. Jag kan iallafall säga att den dagen Lilla A bestämmer sig för att skolka från skolan kommer hon inte att komma lindrigt undan. Vi snackar straffarbete i Sibirien, typ. Och eftersom jag är uppvuxen med en av de strängaste mödrar jag någonsin stött på kan man lätt påstå att jag har kunskap på området.

Idag har vi testat lekparken på andra sidan gatan. Där fanns det roliga grejer, bl a en kvarglömd bil.





2 kommentarer:

  1. Om det känns bättre så kan jag försäkra er om att de inte är tonåringar för alltid :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag hoppas att det är så! Har varit så otroligt mycket tjafs det här senaste året, så jag blir helt matt...

      Radera