onsdag 22 augusti 2012

Jag ser inte fram emot imorgon...

...det gör jag verkligen inte. Jag ska lägga mej på ett operationsbord och låta folk skära i min tunga med vassa knivar, utan att jag kan försvara mej. Jag kommer förmodligen inte heller att kunna få så mycket lugnande läkemedel p g a graviditeten. Tumören/knölen/vad-fan-det-nu-är är i storlek med en vindruva ungefär, så jag antar att skärsåret kommer att bli i storlek därefter.

Och med tanke på att jag kräks i princip varje gång jag borstar tänderna, och området de ska karva i ligger långt bak på tungan kan jag bara föreställa mej hur fint jag kommer att må. Och det kommer förmodligen att göra ont som fan. Plus att, jag citerar, "vi måste kontrollera att det inte är en tumör". Nej, jag hade kunnat skippa imorgon, faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar