torsdag 25 april 2013

Torsdag

Strålande sol. Vi har promenerat till psykologiska institutionen eftersom Lilla A har deltagit i en studie idag. Hon såg så rolig ut då hon hårt koncentrerad satt i en liten stol och tittade på en skärm med bollar som rörde sig. Samtidigt filmades och registrerades hennes ögonrörelser för att kunna studera hur 5-månadersbebisar följer med sin omgivning.

Snart blir det en liten promenad till då vi ska på föräldragrupp och lära oss om infektioner, vilket Lilla A som tur är har klarat sig undan än så länge.

Jag har börjat städa lite på balkongen, och hoppas att jag ska ha någon tid att sitta där under återstoden av våren och sommaren. Bl a vill jag ju kunna läsa igenom den här lilla traven som jag råkade få med mej från biblioteket igår, när jag bara skulle hämta en bok som jag hade beställt. Det spårade ur lite. Speciellt med tanke på att jag har några böcker som väntar på nattduksbordet också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar