torsdag 28 mars 2013

Våren är inte inställd

Trots att Aftonbladet hävdar att våren är inställd, vill jag gärna tro att den kanske är på gång iallafall. Åtminstone kändes det så igår. Jag och Lilla A passade på att njuta av solen hos svärföräldrarna i Dalarna, medan S var på möte.

Okej då, det är rätt mycket snö om man tittar just åt det hållet.

Men titta, här är små soon-to-be-blommor! Så det så!

Vinterblek (alternativt postmagsjukeblek) med krystat leende - "Det ÄR vår!"

Glad påsk!

Lilla A och farfar

Jag bläddrade i en resetidning och fick syn på den här bilden! Detta är alltså den lilla byn Collieure i södra Frankrike där jag blev en förlovad kvinna för 1½ år sedan (någon uppmärksam läsare kanske noterade att vi firade förlovningsdag på nyårsdagen, det är lite rörigt det där med datumen, lätt datumdyslexi kanske man skulle kunna kalla det, men frågan poppades här i september 2011, och besvarades med ett ja. Nu ska vi älta bröllopsdatum en evighet innan vi kommer till skott - jag är velig, jag vet!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar