fredag 8 mars 2013

Vabruari borde väl vara slut nu?

Inatt drabbades jag av ytterligare en åkomma - nämligen resfeber, otippat nog. Att flyga till Finland för att hälsa på släkten brukar sällan göra mej särskilt nervös och uppspelt, men jag antar att det är för att jag inte brukar göra det i sällskap med en tremånaders bebis.

Så medan S och Lilla A har sovit gott inatt har jag snurrat runt. Nu är vi alla vakna, men jag är trött som en gnu. Det kommer att bli en lång dag. Förkylningarna och magåkommorna är dock bättre. Annat är det med Lilla A:s mormor som tidigt imorse knallade iväg till doktor med misstänkt borrelia. Tänk att fästingsäsongen har dragit igång redan, fast snön ligger kvar. Vabruari är slut, men sjukdomarna fortsätter att avlösa varandra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar