lördag 11 maj 2013

Produktivt

Idag har varit en händelserik dag för Lilla A. Efter världens giftigaste bajsblöja imorse fortsatte hon att briljera. Medan jag klädde på mej skickade hon, helt på egen hand iväg två sms till sin far.

Helgen har också utmynnat i andra kreationer. Svägerskan har köpt en overlockmaskin och jag fick äntligen sy lite. Har haft svår abstinens, bebis försvårar symöjligheterna, men nu lyckades jag äntligen komma till, och skapade tre mössor och en haklapp. Svägerskan sydde tre klänningar till Lilla A så garderoben är ordentligt förnyad.

Det finaste alstret var ändå den morsdagsteckning (ja, vi är lite tidigt ute, morsdag i Finland är imorgon) som Lilla A ritade medan jag var i duschen och som jag fick när vi fikade och firade oss mammor i familjen.

Sms till pappa


Nya kläder


Tårta


Lilla A:s första teckning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar