måndag 25 augusti 2014

Händelserik dag

Jag började dagen med ett besök hos frisören. Uppemot 15 cm av mitt hårsvall (läs: risbusken) rök. "Det gäller att se snygg ut på film", tänkte jag, som skulle gå på filmad KBT-session senare på dagen.

KBT:n gick bra. Jag visste ju vad vi skulle prata om, och jag känner min terapeut sedan tidigare. Jag hoppas verkligen att det kommer något bra ur det här, mina marginaler känns rätt tighta i nuläget. Besviket blev jag iallafall tvungen att konstatera att jag hade klippt av mej håret helt i onödan - av filmen som spelades in blev det ingenting! Satan.

Efter detta åkte jag förbi polisstationen för att hämta ut passet till Ben Stiller (från Den Där Mary) som ska följa med oss på semester till Turkiet om några veckor. Det ser jag fram emot!


Jag minus hårsvall


Väntrum


Ben Stiller

Som kuriosa kan nämnas att den omtalade mopeden nu återigen är hemma hos oss. Tror ni den fungerar? T o m Lilla A har förstått hur det ligger till: "Peden funkar inte!" Nej, just det. Nu har vi lånat batteriladdare av grannen och laddar för fullt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar