söndag 10 augusti 2014

Går i cirklar

Mannen och jag ältar, funderar, försöker prata, försöker förstå varandra, skriker, kastar saker (han), gråter (jag). Vi älskar ju varandra (han älskar mej faktiskt ännu mer efter att han fick ett nytt mobilskal av mej idag), men det är så mycket som kommer emellan hela tiden. Andras val och åsikter. Omständigheter. Otur.

Men allt blir bättre med tiden, eller? Frågan är bara när. För tiden går, och det tycks hela tiden som om någon sitter och hittar på nya, jäkligt dåliga skämt. Är allt något sjukt jäkla test, eller? Och när får man veta om man har klarat testet, i så fall?

Jobbig dag idag igen, med andra ord. Men tack för att ni finns, alla fina vänner! Och tack kära make för att du finns, jag älskar dej! Och du kan få nya skal till din mobil varje dag om du vill!

Kärlek

5 kommentarer:

  1. Halloj på er! Jag har inte läst bloggen på länge. Tråkigt att höra att ni har motgångar och läskigheter. Hoppas det lugnar sig. Många kramar till er alla tre
    Veronica

    SvaraRadera
  2. Ja du har rätt, jag kastar sopor och ibland bollar till Agnes:-)
    PS. Jag fick inget mobilskal idag;-)
    Älskar dig!

    SvaraRadera
  3. Usch, låter skitjobbigt. Hoppas det lättar.

    SvaraRadera