torsdag 28 juni 2012

Terapi

Dagens komma-sig-ut-och-göra-något-uppgift blev att gå ner på stan och införskaffa ny bh och ny bikini, för det är tydligen inte bara magen som växer när man är gravid. Visst är det trevligt att kunna kalla shopping för terapi! S behövde tydligen också lite terapi, för han köpte en massa t-shirtar. Jag passade också på att ge regnvädret långfingret genom att köpa en knallgul regnrock i 70-talsstil, likadan som man hade när man var barn, så kom igen bara, regn! Bring it on! Och om det nu inte skulle regna varenda dag, så är jag rustad för strandhäng också.

Jag mådde rätt så bra så vi passade på att äta och hänga lite på uteservering. Det är väl terapi om något! Nu är vi hemma igen, och jag är åter i mitt habitualtillstånd. Jag hänger nog på soffan (och kanske lite över toaletten) istället för på uteservering resten av kvällen, tror jag.



Jag fick en bok av goda vännen N som var på besök förra veckan. Alltid kul med böcker, och extra kul med signerade böcker. En spännande historia i ålandsmiljö, med ett mycket osannolikt slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar